KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

networked office

Polish translation: posiadające łączność sieciową / podłączone do sieci


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:networked office
Polish translation:posiadające łączność sieciową / podłączone do sieci
Entered by: Halina Arendt

10:05 May 28, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: networked office
biuro z internetem, intranetem i innymi udogodnienami (sieciowe biuro? zintegrowane???)
agusia
posiadające łączność sieciową / podłączone do sieci
Explanation:
Rozumie się samo przez się.
Selected response from:

Halina Arendt
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3posiadające łączność sieciową / podłączone do sieci
Halina Arendt
4 +1biuro umożliwiające pracę w sieci
Maciej Andrzejczak
4biuro z dostępem do i z Internetu
Andrzej Lejman
4 -1biuro okablowane
Lucyna Długołęcka


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
biuro okablowane


Explanation:
:-))

Lucyna Długołęcka
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 193

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: instalacja elektryczna i telefoniczna to też okablowanie
6 mins
  -> Ok, to taki żarcik był. :-)

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
biuro z dostępem do i z Internetu


Explanation:
Właściwie to chyba takie określenie oddaje istotę problemu:

The Networked Office is one which extends the reach of the traditional office by empowering employees, enhancing customer service, efficiently increasing communication and providing a powerful set of tools to help you grow your business and gain or maintain a competitive advantage in the marketplace.

"Biuro internetowe / sieciowe" mogłoby kojarzyć się z rodzajem biura wirtualnego, istniejącego tylko w Sieci.
Ew. "Biuro zintegrowane z Internetem", bo samo "zintegrowane" też nie odzwierciedla istoty problemu.

Niby proste, a trudne dla języka polskiego.


    Reference: http://www.amaonline.com/services/business/net_office.asp
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
biuro umożliwiające pracę w sieci


Explanation:
no bo jest jeszcze ten intranet i inne udogodnienia...

inna propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-28 13:21:30 (GMT)
--------------------------------------------------

mamy wtedy i sieć zew i wewn.

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
posiadające łączność sieciową / podłączone do sieci


Explanation:
Rozumie się samo przez się.

Halina Arendt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 31
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Zawadzki: bardziej mi pasuje 'podłączone do sieci'
45 mins

agree  Piotr Kurek
5 hrs

agree  bej
19 hrs