KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

market officer

Polish translation: dyrektor rynku, dyrektor ds. rozwoju rynku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:market officer
Polish translation:dyrektor rynku, dyrektor ds. rozwoju rynku
Entered by: Hanna Burdon

18:56 May 28, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: market officer
Mr. A joined COMPANY in May 1994 as a Vice President/Market Officer for the Portland and Seattle markets. In January 1999, Mr. A assumed Market Officer responsibilities for the Chicago market.
Hanna Burdon
United Kingdom
dyrektor ds. rozwoju rynku
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Pawel Czernecki
Grading comment
Przepraszam, że to tak długo trwało. Nie byłam w stanie się zdecydować. Niestety, problem powrócił w kolejnym tłumaczeniu. Ponownie przemy¶lałam sprawę i doszłam do wniosku, że wystarczy po prostu "dyrektor rynku". Dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1przedstawiciel firmy na rynek XXX
leff
4dyrektor ds. rozwoju rynku
Pawel Czernecki


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przedstawiciel firmy na rynek XXX


Explanation:
zgodnie z Oxford-PWN, który jako jedno ze znaczeń 'officer' podaje właśnie 'przedstawiciel' - "regional officer = przedstawiciel regionalny"

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
13 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dyrektor ds. rozwoju rynku


Explanation:
propozycja

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049
Grading comment
Przepraszam, że to tak długo trwało. Nie byłam w stanie się zdecydować. Niestety, problem powrócił w kolejnym tłumaczeniu. Ponownie przemy¶lałam sprawę i doszłam do wniosku, że wystarczy po prostu "dyrektor rynku". Dziękuję za pomoc!