KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

call dispatch

Polish translation: Centrum Obsługi Zgłoszeń Serwisowych / Centrum Serwisowania


08:31 Jul 8, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: call dispatch
Help Desk Services
What kind of services are provided?
Call acceptance, _Call Dispatch_, Call management, Problem resolution, Order management, Asset data entry, User Administration, Misc
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:Centrum Obsługi Zgłoszeń Serwisowych / Centrum Serwisowania
Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-08 08:35:42 (GMT)
--------------------------------------------------

IBM Call Dispatch (Centrum Obsługi Zgłoszeń Serwisowych IBM Polska)
stosowana jest również nazwa Request Receipt Center
IBM Call Dispatch jest jednostka organizacyjna IBM Polska, której zadaniem jest przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń o awariach, dysponowanie wykonania usługi serwisowej oraz monitorowanie przebiegu naprawy.

http://www-5.ibm.com/pl/support/call_dispatch.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziękuję. Czyli: obsługa zgłoszeń serwisowych :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rozdzielanie (przydzielanie ) rozmów
Maciej Andrzejczak
4Centrum Obsługi Zgłoszeń Serwisowych / Centrum Serwisowania
bartek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Centrum Obsługi Zgłoszeń Serwisowych / Centrum Serwisowania


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-08 08:35:42 (GMT)
--------------------------------------------------

IBM Call Dispatch (Centrum Obsługi Zgłoszeń Serwisowych IBM Polska)
stosowana jest również nazwa Request Receipt Center
IBM Call Dispatch jest jednostka organizacyjna IBM Polska, której zadaniem jest przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń o awariach, dysponowanie wykonania usługi serwisowej oraz monitorowanie przebiegu naprawy.

http://www-5.ibm.com/pl/support/call_dispatch.html

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dziękuję. Czyli: obsługa zgłoszeń serwisowych :)

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rozdzielanie (przydzielanie ) rozmów


Explanation:
.

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: w tym kontekście tak
1 hr