KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

requester

Polish translation: zarządzający zamówieniami (?)


14:48 Dec 3, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: requester
jest to osoba w firmie (ściśle rzecz biorąc: rola w programie do obsługi zamówień w firmie), osoba ta: "can create and manage service projects, activities, requisitions and work orders, view sourcing and bid/response information. This individual can also approve timesheets and expenses", czyli innymi słowy jest jedną z osobą, odpowiedzialną za zamówienia usług w firmie.
Pawel Czernecki
Polish translation:zarządzający zamówieniami (?)
Explanation:
albo inaczej: przedstawiciel zamawiającego (?), osoba składająca zamówienie (?) - podczas gdy zamawiający = jego firma
a jakim kontekście to tłumaczysz?
Selected response from:

anglista
Grading comment
Dzięki. Musiałem napisać po prostu napisać "zamawiający", bo może to być i osoba i firma, a przede wszystkim musi być krótko.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4specjalista ds. zamówieńWitold Raczynski
3zarządzający zamówieniami (?)anglista


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zarządzający zamówieniami (?)


Explanation:
albo inaczej: przedstawiciel zamawiającego (?), osoba składająca zamówienie (?) - podczas gdy zamawiający = jego firma
a jakim kontekście to tłumaczysz?

anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454
Grading comment
Dzięki. Musiałem napisać po prostu napisać "zamawiający", bo może to być i osoba i firma, a przede wszystkim musi być krótko.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
specjalista ds. zamówień


Explanation:
tak się to nazywało w pewnej brytyjskiej firmie z polskimi oddziałami

Witold Raczynski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 124