KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

Inc.

Polish translation: Inc.


16:00 Dec 5, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Inc.
W nazwie firmy, Firma XXX, Inc. Tlumaczyc to "Inc." czy nie, czy ewentualnie pominac?
Himawari
Poland
Polish translation:Inc.
Explanation:
zostaw, nazwa firmy nienaruszalna
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziekuje! Biznesowo-prawne rzeczy to nie moja specjalnosc, wiec milo miec pod reka znawcow.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Inc.
bartek
5 +1REJESTROWY
Andjelo Miklic
3Inc.
Barbara Piela


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
inc.
Inc.


Explanation:
zostaw, nazwa firmy nienaruszalna

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dziekuje! Biznesowo-prawne rzeczy to nie moja specjalnosc, wiec milo miec pod reka znawcow.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka
11 mins

agree  kterelak: absolutnie zostawić
17 mins

agree  Magda Dziadosz
22 mins

agree  joannap
25 mins

agree  leff
1 hr

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
REJESTROWY


Explanation:
incorporated = rejestrowy

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Macieks: ale sie nie tlumaczy :)
2 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Inc.


Explanation:
ja zostawiam

Pacific Enterprise R.S. Inc.
Nowe Bielice 38
76-039 Biesiekierz /k Koszalina
http://www.pacific.pl/

Barbara Piela
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 830