KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

accounting applications

Polish translation: programy księgowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:accounting applications
Polish translation:programy księgowe
Entered by: Robert Zawadzki

05:16 Dec 9, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: accounting applications
jeszcze raz: czy to aplikacje do ksiegowosci czy programy do ksiegowosci?

Thank you.
Lota
United States
programy księgowe
Explanation:
'aplikacje' wydaje mi się mniej po polsku. Wiem, tak się mówi, ale jednak...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 47 mins (2003-12-09 07:04:30 GMT)
--------------------------------------------------

Mnie się aplikacja kojarzy z aplikacją adwokacką, potem z wyszywanką. Ale słownik znaczenie \'program\' też podaje i rzecz jasna w pracy wszyscy tak mówią.
Selected response from:

Robert Zawadzki
Grading comment
thanks.
Lota
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2aplikacje księgowe
Barbara Piela
3 +1programy księgoweRobert Zawadzki


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
aplikacje księgowe


Explanation:
"Aplikacje księgowe to najczęściej specjalistyczne moduły w systemach wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem (klasy ERP)."
http://businessman.onet.pl/artykul.html?ITEM=1026152

Słownik inf. podaje:
accounting program - program księgujący, program rozliczeniowy

Trafien jest jednak troche mniej.

http://venus.ci.uw.edu.pl/~milek/cgi-bin/search_e.cgi?SLOWO=...


Barbara Piela
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 830

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miloslawa Kilarska
45 mins

agree  Monika Pilecka
16 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
programy księgowe


Explanation:
'aplikacje' wydaje mi się mniej po polsku. Wiem, tak się mówi, ale jednak...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 47 mins (2003-12-09 07:04:30 GMT)
--------------------------------------------------

Mnie się aplikacja kojarzy z aplikacją adwokacką, potem z wyszywanką. Ale słownik znaczenie \'program\' też podaje i rzecz jasna w pracy wszyscy tak mówią.

Robert Zawadzki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 402
Grading comment
thanks.
Lota

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
1 hr