KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

benefits

Polish translation: pożytki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:benefits
Polish translation:pożytki
Entered by: Lota

15:06 Dec 10, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: benefits
w ksiegowosci...
Lota
United States
pożytki
Explanation:
jeżeli ktoś ma prawo do pobierania pożytków, może je również zaksięgować pod taką nazwą


--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-10 15:13:11 (GMT)
--------------------------------------------------

Ale mogą to być również kwoty uzyskane z tytułu otrzymanego odszkodowania, lub w postaci np. państwowej subwencji.
Tylko wtedy trzeba by już konkretnie wiedzieć, o co chodzi, żeby to nazwać.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Thank you.
Lota
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pożytki
Andrzej Lejman
3świadczenia dodatkowe
lim0nka


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pożytki


Explanation:
jeżeli ktoś ma prawo do pobierania pożytków, może je również zaksięgować pod taką nazwą


--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-10 15:13:11 (GMT)
--------------------------------------------------

Ale mogą to być również kwoty uzyskane z tytułu otrzymanego odszkodowania, lub w postaci np. państwowej subwencji.
Tylko wtedy trzeba by już konkretnie wiedzieć, o co chodzi, żeby to nazwać.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Thank you.
Lota

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
świadczenia dodatkowe


Explanation:
świadczenia / korzyści / zasiłki

jeżeli masz więcej kontekstu, może coś dopasujesz

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581