KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

sloppy audits

Polish translation: niechlujnie prowadzone kontrole (audyty) (rewizje ksiag)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sloppy audits
Polish translation:niechlujnie prowadzone kontrole (audyty) (rewizje ksiag)
Entered by: jjk

23:37 Dec 16, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: sloppy audits
zakres działalności firmy
bersiu
Poland
niechlujnie prowadzone kontrole (audyty) (rewizje ksiag)
Explanation:
sloppy jest tutaj raczej negatywnym przymiotem
Selected response from:

jjk
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5niechlujnie prowadzone kontrole (audyty) (rewizje ksiag)jjk
4niedbały / nieudolny audyt
lim0nka


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niedbały / nieudolny audyt


Explanation:
kontrola / badanie ksiąg rachunkowych

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: fajny zakres działalności, nie?
25 mins
  -> dlatego prosiłam o całe zdanie, bo coś mi tu nie pasuje

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
niechlujnie prowadzone kontrole (audyty) (rewizje ksiag)


Explanation:
sloppy jest tutaj raczej negatywnym przymiotem

jjk
Poland
PRO pts in pair: 209