KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

Public-private-partnership model.

Polish translation: model partnerstwa publiczno-prywatnego


11:30 Dec 17, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Public-private-partnership model.
jak opisać te źrodła finansowania inwestycji?
Julcia
Polish translation:model partnerstwa publiczno-prywatnego
Explanation:
taka jest przyjęta nazwa

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-17 11:35:43 (GMT)
--------------------------------------------------

Finansowanie w modelu partnerstwa ...
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2model partnerstwa publiczno-prywatnego
Andrzej Lejman
3 +1model finanswoania oparty na współpracy źródeł publicznych i prywatnych
Maciej Andrzejczak


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
public-private-partnership model.
model finanswoania oparty na współpracy źródeł publicznych i prywatnych


Explanation:
propozycja

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4029

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR: jesli tlumaczymy idee zjawiska
1 hr

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
model partnerstwa publiczno-prywatnego


Explanation:
taka jest przyjęta nazwa

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-17 11:35:43 (GMT)
--------------------------------------------------

Finansowanie w modelu partnerstwa ...

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  joannap
20 mins

agree  warsaw_guy
24 mins