KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

invert

Polish translation: przeliczyć z powrotem


01:29 Jan 18, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: invert
polecenie "invert currency"
mam 2 przyciski w wirtualnym inwestorze
"convert", który służy przeliczaniu walut europejskich i "invert", który przelicza już otrzymany wynik na walutę światową, np. EUR na USD
muszę je rozróżnić
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:przeliczyć z powrotem
Explanation:
na walutę wyjściową.

hm, EUR to serio waluta światowa?
no, to może się do niej przekonam :o)

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-18 02:00:52 (GMT)
--------------------------------------------------

hm, po Twoich wyjasnieniach chodzi o \"dalsze przeliczanie\", ale jakoś mi to nie leży z \"invert\"...
Selected response from:

Agnieszka Hayward
Poland
Grading comment
przeliczyć dalej, coś w tym stylu
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3przeliczyć z powrotem
Agnieszka Hayward
2konwersja vs. inwersja
lim0nka


Discussion entries: 4





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przeliczyć z powrotem


Explanation:
na walutę wyjściową.

hm, EUR to serio waluta światowa?
no, to może się do niej przekonam :o)

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-18 02:00:52 (GMT)
--------------------------------------------------

hm, po Twoich wyjasnieniach chodzi o \"dalsze przeliczanie\", ale jakoś mi to nie leży z \"invert\"...

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680
Grading comment
przeliczyć dalej, coś w tym stylu

39 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
konwersja vs. inwersja


Explanation:
może spróbować w ten sposób?

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Agnieszka Hayward: inwersja.... hm... może jestem laikiem, ale mi się kojarzy z anomaliami pogodowymi... :o)
1 hr