KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

FX position review

Polish translation: przegl±d pozycji z zakresu operacji dewizowych


18:20 Jan 22, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: FX position review
wymienione jako jedna z czynno?ci podczas audytu w banku
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:przegl±d pozycji z zakresu operacji dewizowych
Explanation:
fx - foreign exchange
przegl±d albo inspekcja...
Selected response from:

Macieks
Poland
Grading comment
dzi?ki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3przegląd pozycji związanych z kursem wymiany/ z wymianą walut
Agnieszka Hayward
2 +1przegl±d pozycji z zakresu operacji dewizowychMacieks


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
przegl±d pozycji z zakresu operacji dewizowych


Explanation:
fx - foreign exchange
przegl±d albo inspekcja...

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 281
Grading comment
dzi?ki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: o jej, nie widziałam Twojej odpowiedzi podając swoją. Dewizowe, rzecz jasna!
0 min

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przegląd pozycji związanych z kursem wymiany/ z wymianą walut


Explanation:
FX = foreign exchange

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680