KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

oVERNIGHT deal

Polish translation: transakcja overnight / pozycji utrzymywanych dłużej niż przez


13:52 Jan 23, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: oVERNIGHT deal
na czym polega ta lokata???
gwen0
Polish translation:transakcja overnight / pozycji utrzymywanych dłużej niż przez
Explanation:
% wymagany depozyt zabezpieczający dla transakcji intraday (pozycji otwieranych i zamykanych w ciągu tej samej sesji) i overnight (pozycji utrzymywanych dłużej niż przez jedną sesję)
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5transakcja overnight
Maciej Andrzejczak
4transakcja overnight / pozycji utrzymywanych dłużej niż przez
bartek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
overnight deal
transakcja overnight / pozycji utrzymywanych dłużej niż przez


Explanation:
% wymagany depozyt zabezpieczający dla transakcji intraday (pozycji otwieranych i zamykanych w ciągu tej samej sesji) i overnight (pozycji utrzymywanych dłużej niż przez jedną sesję)



    Reference: http://fxspot.pl/index.php?action=tms_trader
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
overnight deal
transakcja overnight


Explanation:
lokowanie pieniędzy "na noc"
po czym nastęnego dnia są ponownie na koncie
najbardziej krótkotermimowa z możliwych

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026