KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

operational reporting

Polish translation: podstawowa sprawozdawczość z działalności


16:26 Jan 24, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: operational reporting
4. Main operational reporting:
a. Daily Controls – 1st level
b. Spot controls – 2nd level
c. Errors, complaints reporting
d. Exceptional transactions reporting ...
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:podstawowa sprawozdawczość z działalności
Explanation:
patrz poniżej

Organizacja zarządzania nieruchomościami - prawo gospodarcze
Formy organizacyjne wykonywania czynności zarządzania nieruchomościami. Tworzenie firm dla zarządzania nieruchomościami. Sprawozdawczość z działalności firm.
Selected response from:

kterelak
Poland
Grading comment
dzi?ki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1sprawozdawczo¶ć operacyjnaMacieks
4raporty / raportowanie operacyjne
Andrzej Lejman
3podstawowa sprawozdawczość z działalnościkterelak
3raportowanie operacyjnewarsaw_guy


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
raportowanie operacyjne


Explanation:
chyba tak

warsaw_guy
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 84

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
raporty / raportowanie operacyjne


Explanation:
nie widzę tu innej możliwości - mamy w końcu zysk operacyjny, marżę operacyjną etc., a więc przez analogię.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sprawozdawczo¶ć operacyjna


Explanation:
jako nazwa dziedziny aktywnosci

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 281

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR
1 hr

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podstawowa sprawozdawczość z działalności


Explanation:
patrz poniżej

Organizacja zarządzania nieruchomościami - prawo gospodarcze
Formy organizacyjne wykonywania czynności zarządzania nieruchomościami. Tworzenie firm dla zarządzania nieruchomościami. Sprawozdawczość z działalności firm.


    Reference: http://www.awf.krakow.pl/nauka/dzialnauki.htm
    Reference: http://www.wsgn.pl/?section=management&sub=learn
kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 761
Grading comment
dzi?ki