KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

auditee

Polish translation: instytucja / firma kontrolowana / podlegająca audytowi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:auditee
Polish translation:instytucja / firma kontrolowana / podlegająca audytowi
Entered by: awdotia

09:39 Jan 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: auditee
auditor and auditee
awdotia
Poland
instytucja / firma kontrolowana / podlegająca audytowi
Explanation:
b
Selected response from:

bartek
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1(audytor i) audytowany
Tomasz Tluczkiewicz
4 +2instytucja / firma kontrolowana / podlegająca audytowi
bartek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
instytucja / firma kontrolowana / podlegająca audytowi


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kterelak: podmiot podlegający audytowi, kontrolowany; nie firma - firma to NAZWA spółki, chociaż potocznie jest używna zamiennie ze spółką (np. firma spółki brzmi ABC; myślę, że podmiot jest najbezpieczniejszy
23 mins

agree  Maciej Andrzejczak: audytor i podmiot audytowany
4 hrs

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
(audytor i) audytowany


Explanation:
kontroler i kontrolowany

Tomasz Tluczkiewicz
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 174

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joan S
49 mins