KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

prompt for each item

Polish translation: dopytywać się

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:prompt for each item
Polish translation:dopytywać się
Entered by: warsaw_guy

21:24 Jan 29, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial / market research
English term or phrase: prompt for each item
wskazowka dla osob, przeprowadzajacych badania rynkowe.

I will read you a number of statements on brands and I would like to know your impressions.
According to you, which of these brands …?

PROMPT FOR EACH ITEM: Which other?

Jak to ladnie powiedziec w trybie rozkazujacym?
MonikaSojka
United Kingdom
dopytywać się
Explanation:
w tym kontekście tak bym dał:

Dopytujcie się przy każdym punkcie: które jeszcze?
Selected response from:

warsaw_guy
Grading comment
tak tez napisalam, serdecznie dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dodatkowo zapytaj
joannap
4 +1dopytywać się
warsaw_guy
3zachęcać przy każdej sztuce / elemecie / artykule
bartek


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zachęcać przy każdej sztuce / elemecie / artykule


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dopytywać się


Explanation:
w tym kontekście tak bym dał:

Dopytujcie się przy każdym punkcie: które jeszcze?

warsaw_guy
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 84
Grading comment
tak tez napisalam, serdecznie dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kingusia: tak właśnie jest często w polskich kwestionariuszach: "Ankieter. Dopytać: któe jeszcze?"
14 mins

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dodatkowo zapytaj


Explanation:
Pracowalam kiedys w firmie prowadzacej badania rynkowe. Jest to stala praktyka, polegajaca na wyciagnieciu od danej osoby najwiekszej ilosci skojarzen z danym produktem lub marka.


joannap
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 10