KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

management summary

Polish translation: Streszczenie (raport podsumowujacy/skrocony raport) dla kierownictwa /zarzadu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:management summary
Polish translation:Streszczenie (raport podsumowujacy/skrocony raport) dla kierownictwa /zarzadu
Entered by: Jacek Krankowski

08:15 Sep 26, 2001
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: management summary
raport dla zarządu
Stanislaw Kulikowski
Poland
Streszczenie dla kierownictwa OR...
Explanation:
Streszczenie dla kierownictwa
OR
Raport podsumowujacy dla kierownictwa/zarzadu
OR
Skrocony raport dla kierownictwa


summary - streszczenie, podsumowanie

"... Insurance News Summary ? streszczenie najwa?niejszych wiadomo?ci z ... "
tempest.reuters.pl/produkty/pprofes/rbb/rib.html

"...STRESZCZENIE DLA KIEROWNICTWA
Celem niniejszego planu marketingowego jest określenie działań prowadzących do wzrostu liczby członków Koła ..."
http://www.kne.umcs.lublin.pl/grupy/planmar2.htm

"... I.Streszczenie dla kierownictwa to ogólny plan dzia?alno?ci przedsi?biorstwa
zawieraj?cy zarys bie??cej sytuacji firmy, celów i strategii obranych dla ... "
www.fortunet.pl/druga-for-robots/1224-103

"... Streszczenie dla kierownictwa (executive summary); Sytuacja rynkowa. istniej?ce
i potencjalne potrzeby; segmenty rynku; konkurenci; szanse i zagro?enia rynkowe. ... "
www.forum.gda.pl/DICTION/xpm.htm
Selected response from:

ponar
Grading comment
Dziekuje
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1Streszczenie dla kierownictwa OR...ponar
4podsumowanie (lub: raport z) działalności kierownictwa
Ewa Luchowska-Mertl


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podsumowanie (lub: raport z) działalności kierownictwa


Explanation:
To tylko propozycja: jeżeli pasuje do kontekstu.
e

Ewa Luchowska-Mertl
Czech Republic
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 26

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Streszczenie dla kierownictwa OR...


Explanation:
Streszczenie dla kierownictwa
OR
Raport podsumowujacy dla kierownictwa/zarzadu
OR
Skrocony raport dla kierownictwa


summary - streszczenie, podsumowanie

"... Insurance News Summary ? streszczenie najwa?niejszych wiadomo?ci z ... "
tempest.reuters.pl/produkty/pprofes/rbb/rib.html

"...STRESZCZENIE DLA KIEROWNICTWA
Celem niniejszego planu marketingowego jest określenie działań prowadzących do wzrostu liczby członków Koła ..."
http://www.kne.umcs.lublin.pl/grupy/planmar2.htm

"... I.Streszczenie dla kierownictwa to ogólny plan dzia?alno?ci przedsi?biorstwa
zawieraj?cy zarys bie??cej sytuacji firmy, celów i strategii obranych dla ... "
www.fortunet.pl/druga-for-robots/1224-103

"... Streszczenie dla kierownictwa (executive summary); Sytuacja rynkowa. istniej?ce
i potencjalne potrzeby; segmenty rynku; konkurenci; szanse i zagro?enia rynkowe. ... "
www.forum.gda.pl/DICTION/xpm.htm



    Reference: http://www.fortunet.pl/druga-for-robots/1224-103
ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ewa Luchowska-Mertl: Dlaczego "dla"? Czy nie może to być streszczenie/raport z działalności kierownictwa dla zarządu?
10 hrs
  -> bo to jest specjalny raport DLA kierownictwa; kierownictwo i zarzad to to samo