KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

business-to-business payments

Polish translation: rozliczenia/płatnosci między firmami


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:business-to-business payments
Polish translation:rozliczenia/płatnosci między firmami
Entered by: Marta28

11:25 May 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: business-to-business payments
usługa świadczona w zakresie przetwarzania transakcji
Ewa Luchowska-Mertl
Czech Republic
płatności B2B/business-to-business
Explanation:
rozliczenia/płatnosci między firmami

Visa przewiduje przy tym, że rynek płatności B2B w USA sięgnie 11 mld USD rocznie - wszyscy wydawcy kart nań spoglądają, jako że rynek klientów ...
Selected response from:

Marta28
Grading comment
Dziękuję. Chodziło mi o inne słowo niż płatności, rozliczenia pasują lepiej do kontekstu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1płatności B2B/business-to-business
Marta28
3 +1platnosci business-to-business / pomiedzy przedsiebiorstwami dokonywale elektronicznie ///
bartek
3rozliczenia między przedsiębiorstwamiMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
płatności B2B/business-to-business


Explanation:
rozliczenia/płatnosci między firmami

Visa przewiduje przy tym, że rynek płatności B2B w USA sięgnie 11 mld USD rocznie - wszyscy wydawcy kart nań spoglądają, jako że rynek klientów ...

Marta28
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Dziękuję. Chodziło mi o inne słowo niż płatności, rozliczenia pasują lepiej do kontekstu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
4 mins
  -> dzięki ; )

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
platnosci business-to-business / pomiedzy przedsiebiorstwami dokonywale elektronicznie ///


Explanation:
przez internet

.. B2B (Business To Business) - biznes pomiędzy firmami poprzez Internet ...
czyli wtedy, gdy istnieje możliwo¶ć płatno¶ci przez Internet. ...
www.si.pjwstk.edu.pl/dydaktyka/ IT_w_biznesie/SPITHandelElektron%201.ppt

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1000

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Slavianka
6 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozliczenia między przedsiębiorstwami


Explanation:
optowałbym za jakimś polskim terminem
Rozliczenia między przedsiębiorstwami dokonują się za pośrednictwem banków w
formie transakcji bezgotówkowej. Transakcje gotówkowe służą przede ...
www.twoja-firma.pl/wiadomosc/ 8432,wedrowka-pieniedzy.html
W wielu przypadkach rozliczenia między przedsiębiorstwami
odbywają się na warunkach kredytowych. Sprzedaż z ...
www.bankier.pl/wiadomosci/print.html?article_id=545891

Poza tym uproszczone są rozliczenia między
przedsiębiorstwami. Problemem jednak jest ustalenie ...
euro.pap.com.pl/cgi-bin/europap. pl?grupa=1&dzien=0&ID=30909
ew. między podmiotami (prowadzącymi działalność gospodarczą); międzyfirmowe




Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 404