KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

submission furthest from the determination of the expert

Polish translation: wniosek / stanowisko najbardziej odbiegajacy od orzeczenia eksperta


20:32 Jun 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: submission furthest from the determination of the expert
"The costs of the expert shall be paid entirely by the party which in the view of the expert made the submission furthest from the determination of the expert."

podpunkt z procedury wyznaczania niezaleznego eksperta majacego przeprowadzic procedure ugodowa
xxxPawel Rewuck
Polish translation:wniosek / stanowisko najbardziej odbiegajacy od orzeczenia eksperta
Explanation:
przedstawiła stanowisko / opinię najbardziej odbiegające od orzeczenia eksperta

ew. złożyła wniosek
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3propozycję najbardziej odbiegającą od zaleceń eksperta
Natalia Lis
3wniosek / stanowisko najbardziej odbiegajacy od orzeczenia eksperta
ZenonStyczyrz


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wniosek / stanowisko najbardziej odbiegajacy od orzeczenia eksperta


Explanation:
przedstawiła stanowisko / opinię najbardziej odbiegające od orzeczenia eksperta

ew. złożyła wniosek

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 41
Grading comment
dziekuje

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
propozycję najbardziej odbiegającą od zaleceń eksperta


Explanation:
koszty...powinny być pokrytę przez stronę.... która przedstawiła propozycję najbardziej odbiegającą od zaleceń (a może decyzji?) eksperta

Natalia Lis
Specializes in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in PolishPolish