KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

executive manager

Polish translation: jeszcze kierownik, juz dyrektor, ale szczebel kierowniczy


08:08 Jun 20, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / business position
English term or phrase: executive manager
czy to jeszcze kierownik czy już dyrektor???
MaKorz
Polish translation:jeszcze kierownik, juz dyrektor, ale szczebel kierowniczy
Explanation:
zalezy często od struktury firmy, czesto jest to
pracownik szczebla kierowniczego; dyrektor; kierownik

wgryz sie w strukture, jesli mozesz
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4jeszcze kierownik, juz dyrektor, ale szczebel kierowniczy
bartek
3 +1kierownik wykonawczy
DarekS


Discussion entries: 4





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
jeszcze kierownik, juz dyrektor, ale szczebel kierowniczy


Explanation:
zalezy często od struktury firmy, czesto jest to
pracownik szczebla kierowniczego; dyrektor; kierownik

wgryz sie w strukture, jesli mozesz


bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1000
Grading comment
Dzięki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Rączka: na pewno ktoś ważny - może być i dyrektor, i kierownik - zależy od struktury
2 mins

agree  dogandbone: członek kadry kierowniczej, na pewno...jak nie jesteś pewna daj dyrektor, jak to kierownik będzie mu miło :)
7 mins

agree  petrolhead: jak nie wiesz, co napisać, napisz "dyrektor" właśnie ze względu na "executive"
11 mins

agree  Infotradus
1 hr

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kierownik wykonawczy


Explanation:
Tłumaczę słowo w słowo. Może jest w tym pojęciu coś więcej?

DarekS
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewa Dabrowska: jak najbardziej
2 hrs