KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

internally focused function

Polish translation: działalność skupiająca się na kliencie wewnętrznym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:internally focused function
Polish translation:działalność skupiająca się na kliencie wewnętrznym
Entered by: Agnieszka Zmuda

09:39 Oct 26, 2005
English to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general) / communication
English term or phrase: internally focused function
wiem że to jest dość proste, ale wyczerpałam już chyba wszystkie możliwości przetłumaczenia tego zwrotu (i fokusa) i proszę o inspirację.
Marketing as a home for internal communicators made some sense in terms of the customer focus. However, this could also be seen to be to the detriment of the internally focused function with marketing'tendency to focus on the external customer often perceived to be getting the upper hand.
Marta28
działalność skupiająca się na kliencie wewnętrznym
Explanation:
Czyli skupiają się na kliencie zewnętrznym kosztem /ze szkodą dla klienta wewnętrznego, jakim są pracownicy innych działów lub nawet tego samego działu ich własnej firmy.
Tak to rozumiem. Jeśli bredzę, to niech mnie ktoś otrzeźwi :)
Selected response from:

Agnieszka Zmuda
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3wewnetrzna aktywnosc / dzialalnosc
Teresa Goscinska
3działalność skupiająca się na kliencie wewnętrznym
Agnieszka Zmuda


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
działalność skupiająca się na kliencie wewnętrznym


Explanation:
Czyli skupiają się na kliencie zewnętrznym kosztem /ze szkodą dla klienta wewnętrznego, jakim są pracownicy innych działów lub nawet tego samego działu ich własnej firmy.
Tak to rozumiem. Jeśli bredzę, to niech mnie ktoś otrzeźwi :)

Agnieszka Zmuda
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 59
Grading comment
Dziękuję

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wewnetrzna aktywnosc / dzialalnosc


Explanation:
Rzeczywiscie tekst jest troche pogmatwany.
Jednak mysle ze uzycie bardzo ogolnego stwierdzenia ' wewnetrzna aktywnosc' powinna byc zrozumiana przez adresata tego dokumentu.
Osobiscie bardzo nie lubie prawnych tekstow, bo sa napisane czesto w sposob podchwytliwy. Niewlasciwe przetlumaczenie moze byc wykorzystane przez prawnika w razie sporu prawnego.

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish