KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

internet portable device

Polish translation: przenośne urządzenie do łączenia się z Internetem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Internet portable device
Polish translation:przenośne urządzenie do łączenia się z Internetem
Entered by: Polangmar

01:32 Jun 28, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Business/Commerce (general)
English term or phrase: internet portable device
jeden przykladow wykorzystania internetu do przekazywania tresci.

We distribute on many platforms which include mobile phones, IPTV, internet portables devices and personal computers.
Kornelia Longoria
United States
przenośne urządzenie do łączenia się z Internetem
Explanation:
Może tak.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dzieki@!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4przenośne urządzenie do łączenia się z InternetemPolangmar
4przenośne urządzenie wykorzystujące internet_eP


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
Internet portable device
przenośne urządzenie do łączenia się z Internetem


Explanation:
Może tak.

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1805
Grading comment
dzieki@!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciek Drobka: Wg mnie można prościej: 'przenośne urządzenia internetowe': http://tinyurl.com/2pchb7. P.S. Jak widzisz, robię to w formie 'agree'. Jeśli będziesz kontynuował swoje dotychczasowe praktyki...//Właśnie o takie Twoje zachowanie mi chodzi.
5 hrs
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne - i nie mam nic przeciwko konkurencyjnym odpowiedziom w tego typu pytaniach (co innego, gdy pierwsza odpowiedź jest wynikiem czasochłonnej kwerendy, a druga osoba ją stylistycznie - a nie merytorycznie - ulepsza:). // ??

agree  Piotr Sawiec: jakie praktyki?? Urządzenie internetowe to skrót myślowy w polskim języku, czyli co, takie co jest w internecie? Termin "do łaczenia się" jest lepszy, a internet raczej małą literą.
8 hrs
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

agree  Adam Załuski
9 hrs
  -> Dziękuję.:)

agree  skisteeps
1 day1 hr
  -> Dziękuję.:)

neutral  _eP: Zdecydowanie nie chodzi w tym przypadku o urzadzenia do łaczenia się z Internetem.
1 day8 hrs

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przenośne urządzenie wykorzystujące internet


Explanation:
do pobierania, nadawania najogolniej informacji (danych)

Przykladowo takimi urzadzeniami moga byc kamera internetowa czy wyswietlacz zastepujacy ramke ze zdjeciem. One lacza sie z Internetem niejako przy okazji (gdyz uzywaja internetu jako jeszcze jednego gniazdka oprocz tego zasilajacego), a sluza zasadniczo zupelnie innym celom.

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  8 godz. (2007-06-29 10:27:31 GMT)
--------------------------------------------------

Gniazdka w przenosni bo przeciez to urzadzenia przenosne ;)

_eP
PRO pts in category: 4




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Icing