KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

BMW

Polish translation: Irlandia Przygraniczna, Środkowa i Zachodnia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:BMW
Polish translation:Irlandia Przygraniczna, Środkowa i Zachodnia
Entered by: Tomasz Kościuczuk

12:41 Sep 13, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: BMW
Since 2000, a proportion (35% S&E and 25% BMW) of the total financial supports provided by each CEB each year must be in a refundable form.

Rzecz dotyczy pomocy finansowej udzielanej mikroprzedsiębiorcom w Irlandii.
Tomasz Kościuczuk
Poland
Irlandia Przygraniczna, Środkowa i Zachodnia
Explanation:
http://www.ec.europa.eu/commission_barroso/hubner/ground/gro...

Border Midlands and Western region

można też nie tłumaczyć i zostawić BMW:
http://www.tnceb.ie/polish.htm
Selected response from:

Adam Zakrzewski
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5BMWbabetka
4Irlandia Przygraniczna, Środkowa i Zachodnia
Adam Zakrzewski


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bmw
Irlandia Przygraniczna, Środkowa i Zachodnia


Explanation:
http://www.ec.europa.eu/commission_barroso/hubner/ground/gro...

Border Midlands and Western region

można też nie tłumaczyć i zostawić BMW:
http://www.tnceb.ie/polish.htm

Adam Zakrzewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dziękuję za pomoc!

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
bmw
BMW


Explanation:
to regionalny program pomocowy w ramach funduszy strukturalnych
dokładnie: Border Midlands and Western (BMW)

--------------------------------------------------
Note added at   20 min (2007-09-13 13:02:25 GMT)
--------------------------------------------------

Region Graniczny Środkowo Zachodni


    Reference: http://www.eapn.ie/pdfs/49_Workshop%20Presentation%20%2029%2...
    Reference: http://www.ndp.ie/viewdoc.asp?DocID=1954
babetka
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Dziękuję za pomoc! Punkty mogłem przyznać tylko za jedną odpowiedź więc przyznałem za tę wcześniejszą.