KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

minimum sustainability requirements

Polish translation: minimalne wymagania w zakresie poszanowania warunków pracy i środowiska naturalnego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:minimum sustainability requirements
Polish translation:minimalne wymagania w zakresie poszanowania warunków pracy i środowiska naturalnego
Entered by: EnglishDirect

21:13 Jan 9, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: minimum sustainability requirements
tak się nazywa dokument, który tłumaczę dla pewnej firmy
treść dokumentu zawiera ogólne wytyczne, których muszą przestrzegać dostawcy, kontrahenci, podwykonawcy itp. współpracujący z tą firmą

jak to ładnie nazwać ?
EnglishDirect
minimalne wymagania w zakresie poszanowania warunków pracy i środowiska naturalnego
Explanation:
z sustainability jest zawsze kłopot ;)

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-01-09 21:40:56 GMT)
--------------------------------------------------

Widząc odpowiedź Smoka, dodaję, że rozumiem sustainability w poniższy sposób (fragment definicji z Wikipedii).

Sustainability is a characteristic of a process or state that can be maintained at a certain level indefinitely. The term, in its environmental usage, refers to the potential longevity of vital human ecological support systems, such as the planet's climatic system, systems of agriculture, industry, forestry, and fisheries, and human communities in general and the various systems on which they depend.

Biorąc pod uwagę wczesniejsze pytanie Rafała, myślę, że chodzi tu właśnie o takie 'ludzko-środowiskowe' podejście do działalności gospodarczej. Na tym opiera się "sustainable development".
Selected response from:

Robert Foltyn
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3minimalne potrzeby do ostania firmySylwia Dziuba
3minimalne wymagania w zakresie poszanowania warunków pracy i środowiska naturalnegoRobert Foltyn
3minimalne wymogi długofalowej współpracy z kontrahentamismok


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
minimalne wymogi długofalowej współpracy z kontrahentami


Explanation:
Propozycja

smok
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
minimalne wymagania w zakresie poszanowania warunków pracy i środowiska naturalnego


Explanation:
z sustainability jest zawsze kłopot ;)

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-01-09 21:40:56 GMT)
--------------------------------------------------

Widząc odpowiedź Smoka, dodaję, że rozumiem sustainability w poniższy sposób (fragment definicji z Wikipedii).

Sustainability is a characteristic of a process or state that can be maintained at a certain level indefinitely. The term, in its environmental usage, refers to the potential longevity of vital human ecological support systems, such as the planet's climatic system, systems of agriculture, industry, forestry, and fisheries, and human communities in general and the various systems on which they depend.

Biorąc pod uwagę wczesniejsze pytanie Rafała, myślę, że chodzi tu właśnie o takie 'ludzko-środowiskowe' podejście do działalności gospodarczej. Na tym opiera się "sustainable development".

Robert Foltyn
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 59
Grading comment
Dziękuję.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
minimalne potrzeby do ostania firmy


Explanation:
:)

Sylwia Dziuba
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 11