KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

silver sites

Polish translation: siedziba/lokal/obiekt na poziomie srebrnym/nagrodzony srebrem/na drugim miejsu


16:03 Feb 15, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / business
English term or phrase: silver sites
osiągnięcia firmy
SELISSE
Polish translation:siedziba/lokal/obiekt na poziomie srebrnym/nagrodzony srebrem/na drugim miejsu
Explanation:
i tak nie wiem, jak to mozna ujac, ciesze sie, ze moglem pomoc
Selected response from:

CalBoy
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2siedziba/lokal/obiekt na poziomie srebrnym/nagrodzony srebrem/na drugim miejsu
CalBoy
2obiekty "srebro"
Andrew Stanleyson


Discussion entries: 7





  

Answers


1 day17 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
obiekty "srebro"


Explanation:
propozycja nie do odrzucenia

Andrew Stanleyson
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25

5 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
siedziba/lokal/obiekt na poziomie srebrnym/nagrodzony srebrem/na drugim miejsu


Explanation:
i tak nie wiem, jak to mozna ujac, ciesze sie, ze moglem pomoc

CalBoy
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12