KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

management currency

Polish translation: waluta zarządzania (akceptowana przez kierownictwo)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:management currency
Polish translation:waluta zarządzania (akceptowana przez kierownictwo)
Entered by: Rafal Piasta

11:44 Feb 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: management currency
For organizations that operate in more than one country, the management currency can be used as a second base currency for reporting purposes.
Rafal Piasta
Poland
waluta akceptowana przez kierownictwo
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3waluta głownego zarządu
Andrew Stanleyson
3waluta akceptowana przez kierownictwoRoman Kozierkiewicz


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
waluta akceptowana przez kierownictwo


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1048
Grading comment
dziękuję
Notes to answerer
Asker: myślę, że chodzi właśnie o taką walutę, którą zaakceptowało najwyższe kierownictwo firmy jako "walutę zarządzania" - chodzi tu o walutę przyjętą w funkcjonującym w firmie systemie zarządzania

The asker has declined this answer
Comment: dziękuję

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
waluta głownego zarządu


Explanation:
maybe,

Andrew Stanleyson
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Roman Kozierkiewicz: 1. management - to nie musi być zarząd główny, 2. zarząd nawet główny nie może posiadać waluty, lecz może decydować w wyborze waluty w kontraktach.
20 mins
  -> Hm, sądziłem, że to może tylko wewnątrzfirmowa sztuczna jednostka rozliczeniowa
The asker has declined this answer