KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

company private

Polish translation: do użytku firmowego/służbowego/wewnętrznego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:company private
Polish translation:do użytku firmowego/służbowego/wewnętrznego
Entered by: Adam Lankamer

20:31 Feb 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Business/Commerce (general) / business
English term or phrase: company private
na dokumentach firmowych drobnym drukiem, wiadomo o co chodzi ale jak to ładnie nazwać?
SELISSE
do użytku firmowego/służbowego/wewnętrznego
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dzięki ))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3do użytku firmowego/służbowego/wewnętrznego
Adam Lankamer
4(firmowe) materiały poufne
Maciek Drobka


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
do użytku firmowego/służbowego/wewnętrznego


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1811
Grading comment
dzięki ))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skisteeps
2 mins

agree  Agnieszka Hayward: Wewnętrznego IMHO, acz może ciut trąci urzędem przez duże Urz ;-)
2 mins

agree  morij
2 mins

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(firmowe) materiały poufne


Explanation:
ew. własność firmy/spółki

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 675
Notes to answerer
Asker: dzięki ))