KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

inside-out efficiency

Polish translation: efektywność "odśrodkowa"


10:00 Feb 22, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: inside-out efficiency
Historically, Business Has Been About Designing, Making and Selling Competitive Products and Services and Most Functions and Processes Have Largely Been Focused on Creating an “Inside-Out” Efficiency for the Firm.

slajd w power point
madziag
Polish translation:efektywność "odśrodkowa"
Explanation:
W tym sensie, że źródłem efektywności, ukierunkowanej na zewnątrz, jest sama firma.

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-02-22 11:02:00 GMT)
--------------------------------------------------

A klienci są tylko biernymi odbiorcami.
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1optymalna efektywność, efektywność w każdym aspekcieZofia Wislocka
3 +1efektywność "odśrodkowa"
Jerzy Matwiejczuk
3skuteczność wewnętrzna i zewnętrznarobwoj


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skuteczność wewnętrzna i zewnętrzna


Explanation:
propozycja przy założeniu inside-outside

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 70

59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
efektywność "odśrodkowa"


Explanation:
W tym sensie, że źródłem efektywności, ukierunkowanej na zewnątrz, jest sama firma.

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-02-22 11:02:00 GMT)
--------------------------------------------------

A klienci są tylko biernymi odbiorcami.

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 299
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp
0 min
  -> Dziękuję!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
optymalna efektywność, efektywność w każdym aspekcie


Explanation:
to know sg inside out - gruntownie, doglebnie
stad: chodzi o efektywnosc na kazdym poziomie firmy, w kazdym przejawie i aspekcie jej dzialalnosci
nie widze tu zadnego ukierunkowania od / do srodka itp
no ale to prezentacja Power Point ... czyli zgaduj zgadula

Zofia Wislocka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz: Preferuję - efektywność w każdym aspekcie
16 hrs
  -> ja tez :)) thx :))