KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

window form

Polish translation: karta sprzedaży pojazdu używanego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:window form
Polish translation:karta sprzedaży pojazdu używanego
Entered by: Jarosław Napierała

00:52 Mar 12, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / contract of sale (used car)
English term or phrase: window form
..."Receipt of a copy of said window form is herewith acknowledged as though it were above my signature"....
mmstasik
karta sprzedaży pojazdu używanego
Explanation:
nie ma (o ile wiem) odpowiednika, ale kiedyś pytałem paru "ludzi z branży" i twierdzili, że, jeżeli już muszą, to używają takiego określenia ...
Selected response from:

Jarosław Napierała
Grading comment
dzieki; brzmi najlepiej
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4karta sprzedaży pojazdu używanego
Jarosław Napierała
3informacja dla kupującegoMarek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 1





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
karta sprzedaży pojazdu używanego


Explanation:
nie ma (o ile wiem) odpowiednika, ale kiedyś pytałem paru "ludzi z branży" i twierdzili, że, jeżeli już muszą, to używają takiego określenia ...

Jarosław Napierała
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 67
Grading comment
dzieki; brzmi najlepiej

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
informacja dla kupującego


Explanation:
window form to w US obligatoryjny dokument wystawiany za oknem auta oferowanego na sprzedaż informującego m.in. o gwarancji, którym objęte jest auto przez sprzedawcę

nie przypuszczam, żeby w Polsce miało to jakiś utarty odpowiednik, ale mogę się mylić, stąd pewność średnia


--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2008-03-12 14:09:05 GMT)
--------------------------------------------------

szukajcie a znajdziecie :-)

zob. np. tu http://www.proz.com/kudoz/1983244

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2008-03-12 14:15:16 GMT)
--------------------------------------------------

i jeszcze tu
http://www.proz.com/kudoz/771231
Słowo! Nie podglądałem!

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 404
Notes to answerer
Asker: To prawda, nie szukalam> dzieki serdeczne za pomoc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Roman Kozierkiewicz: jak to połączyć z końcówką tekstu - above my signature?
5 hrs
  -> zwyczajowo wszystkie informacje muszą być powyżej podpisu; prawdopodobnie informacja ta, nie jest powyżej, tylko na oddzielnym dokumencie