KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

to be totally free

Polish translation: w pełni zdolny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to be totally free
Polish translation:w pełni zdolny
Entered by: xxxbrabatka

18:43 Jul 7, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: to be totally free
X declares to have all rights and to be totally free to enter int this agreement
xxxbrabatka
w pełni zdolny
Explanation:
X oświadcza, że jest w pełni zdolny i uprawniony do zawarcia niniejszej umowy
Selected response from:

Bozena Pawlik
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3w pełni zdolny
Bozena Pawlik
4być całkowicie nieskrępowanym/aną
Andrew Stanleyson
3 +1bez żadnego nacisku/presji
Edyta Sawin
3wolny od jakichkolwiek przeciwwskazań
Andrew Stanleyson


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wolny od jakichkolwiek przeciwwskazań


Explanation:
coś tak

Andrew Stanleyson
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
w pełni zdolny


Explanation:
X oświadcza, że jest w pełni zdolny i uprawniony do zawarcia niniejszej umowy

Bozena Pawlik
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrew Stanleyson: Jasne. Super
3 mins
  -> dzięki :)

agree  inmb: posiada pełną zdolność
19 mins
  -> dzieki

agree  whole grain
13 hrs
  -> dziękuję

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bez żadnego nacisku/presji


Explanation:
a ja bym raczej szła w tym kierunku - to bardziej kojarzy się, że X podjął decyzję samodzielnie bez nacisku osób trzecich, nikt go do podjęcia tej decyzji nie zmuszał...

Edyta Sawin
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrew Stanleyson: też mi pasuje, sądziłem, że prop. Bożeny to utarty polski zwrot praw... bo zdolny to "capable" (has the capacity) a free to to, co mówisz Edyto
23 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
być całkowicie nieskrępowanym/aną


Explanation:
tak to teraz widzę

Andrew Stanleyson
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25