KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

“I won’t get caught” mentality

Polish translation: mentalność/działania/postawa oparta na poczuciu bezkarności


11:15 Jul 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: “I won’t get caught” mentality
Behaviors driving us to make the wrong decisions:
“I won’t get caught” mentality
kgas
Poland
Polish translation:mentalność/działania/postawa oparta na poczuciu bezkarności
Explanation:
może tak
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3mentalność/działania/postawa oparta na poczuciu bezkarności
Adam Lankamer
3 +3przekonanie o własnej bezkarności
iseult
4 +1Podejście: "Nie przyłapią mnie"
Andrew Stanleyson
3 +1mentalność typu „nie dam się złapać”
Maciek Drobka


Discussion entries: 3





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
“i won’t get caught” mentality
mentalność typu „nie dam się złapać”


Explanation:
Propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at 1 min (2008-07-08 11:17:11 GMT)
--------------------------------------------------

ew. schwytać

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 675

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrew Stanleyson: to bardziej: "I won't let them catch me", Maćku. Ładne masz Dzieci
19 mins
  -> dziękuję za obie uwagi :)

agree  inmb
45 mins
  -> dziękuję

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
“i won’t get caught” mentality
mentalność/działania/postawa oparta na poczuciu bezkarności


Explanation:
może tak

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1811
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Dzidowska
9 mins

agree  Dariusz Saczuk
2 hrs

agree  Iwona Palka
2 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
“i won’t get caught” mentality
Podejście: "Nie przyłapią mnie"


Explanation:
tak mniej więcej

Andrew Stanleyson
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sylwia Dziuba
50 mins
  -> dzięki za zgodę!

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
“i won’t get caught” mentality
przekonanie o własnej bezkarności


Explanation:
kolejna propozycja z innej niszy :))
troche inne podejscie, tekst brzmi troche psychologicznie, stad takie bardziej "psychologiczne" rozwiazanie,

iseult
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb
15 mins
  -> dziękuję!

agree  Dariusz Saczuk
1 hr
  -> dziękuję!

agree  Grzegorz Mysiński
2 hrs
  -> dziękuję!