KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

with

Polish translation: w sytuacji, gdy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:with
Polish translation:w sytuacji, gdy
Entered by: piotrek123

08:51 Aug 28, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: with
pytanie raczej banalne. wiem o co chodzi w tym zdaniu ale jak ładnie można tutaj przetłumaczyć "with"

M&A momentum is expected to continue with private equity firms targeting Retailers.
piotrek123
w sytuacji, gdy/ponieważ
Explanation:
Takie możliwości -- dwa różne spojrzenia.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
dziękuję wszystkim za odpowiedź.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1w sytuacji, gdy/ponieważ
Maciek Drobka
3szczególnie w okolicznościach, gdy
Joanbo1


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
w sytuacji, gdy/ponieważ


Explanation:
Takie możliwości -- dwa różne spojrzenia.

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 675
Grading comment
dziękuję wszystkim za odpowiedź.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ano Nym: 'gdy' samo w sobie jest moim zdaniem ok. 'Ponieważ' samo w sobie i nie samo w sobie nie jest ok wg mnie ;] [[neutral i tak i nie. trudno wybrac jesli odpowiedz sklada sie z kilku odpowiedzi. lepszy agree niz non-compliance i klotnia :P ]]
1 hr
  -> czyli w zasadzie powinno być 'neutral'; dziękuję za przechylenie szali na rzecz 'agree' ;o)

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szczególnie w okolicznościach, gdy


Explanation:
"szczególnie" dodane dla podkreślenia kontekstu



Joanbo1
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8