KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

charge up the account with bids

Polish translation: doładować konto jednostkami ofertowymi / ofertami (?)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:charge up the account with bids
Polish translation:doładować konto jednostkami ofertowymi / ofertami (?)
Entered by: aniakucharska

10:13 Nov 23, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: charge up the account with bids
Cały fragment brzmi:
"How do I Charge-up my account with bids?
Each bid costs just X, available in "BidPack" of 10, 20, 50, 100, 200 and 500. Pick the size of “BidPack” you want and decide how you want to pay: either with a credit or debit card or via PayPal."

poprawiam tekst po tłumaczu, który przetłumaczył ww. wyrażenie jako "popełniać konto". Nie spotkałam się z takim wyrażeniem. Czy coś takiego istnieje?
aniakucharska
doładować konto jednostkami ofertowymi / ofertami (?)
Explanation:
Typ serwisu aukcyjnego, gdzie płaci się za możliwość złożenia oferty / licytowania. Np. jeden z nowszych Tylkogrosz.pl
- Kupowanie ofert
Możesz kupować oferty za pomocą karty kredytowej . Sytem płatności online jest obsługiwany przez E–card.
Kupowanie ofert jest proste.
1. Kliknij na pakiet, który chcesz kupić.
2. Wybierz metodę płatności.
3. Zakończ transakcję.
Twoje konto będzie uzupełnione po zakończeniu transakcji.
Selected response from:

Rancher
Poland
Grading comment
Dziękuję:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5doładować konto jednostkami ofertowymi / ofertami (?)
Rancher
4dodawać zakłady do rachunku/konta / uzupełniać konto/rachunek zakładów
Adam Lankamer


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dodawać zakłady do rachunku/konta / uzupełniać konto/rachunek zakładów


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1811

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
doładować konto jednostkami ofertowymi / ofertami (?)


Explanation:
Typ serwisu aukcyjnego, gdzie płaci się za możliwość złożenia oferty / licytowania. Np. jeden z nowszych Tylkogrosz.pl
- Kupowanie ofert
Możesz kupować oferty za pomocą karty kredytowej . Sytem płatności online jest obsługiwany przez E–card.
Kupowanie ofert jest proste.
1. Kliknij na pakiet, który chcesz kupić.
2. Wybierz metodę płatności.
3. Zakończ transakcję.
Twoje konto będzie uzupełnione po zakończeniu transakcji.


Rancher
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję:)