KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

SAP confirmation ticket

Polish translation: potwierdzenie od systemu SAP/potwierdzenie od SAP


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SAP confirmation ticket
Polish translation:potwierdzenie od systemu SAP/potwierdzenie od SAP
Entered by: Elizabeth Joana

18:08 Feb 17, 2009
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: SAP confirmation ticket
W zdaniu: Each instalment will be confirmed by separate SAP confirmation ticket

Będę wdzięczna za pomoc.
Elizabeth Joana
potwierdzenie od systemu SAP/potwierdzenie od SAP
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Marta Danek
United States
Grading comment
Dziękuję za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2potwierdzenie od systemu SAP/potwierdzenie od SAP
Marta Danek
4pokwitowanie od SAPUrszula Overstreet


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
sap confirmation ticket
potwierdzenie od systemu SAP/potwierdzenie od SAP


Explanation:
propozycja

Marta Danek
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maya transl8s: zgadzam sie moze byc wiele wariacji w zaleznosci od szerszego kontekstu .........potwierdzenie programu SAP/aplikacji SAP itd itp
38 mins
  -> Dziękuję!

agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak)
1 hr
  -> Dziękuję!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sap confirmation ticket
pokwitowanie od SAP


Explanation:
jest installment, to może pokwitowanie? no i ticket z kwitem jakimś w tym wypadku się kojarzy;

Urszula Overstreet
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12