KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

third-party service

Polish translation: usługa strony trzeciej


06:46 Feb 22, 2009
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: third-party service
Niezależna firma? Będę wdzięczna za podpowiedzi.
camdenfish
Polish translation:usługa strony trzeciej
Explanation:
to tak dosłownie, a może również być usługa firmy niezależnej, niezależnego wykonawcy itp. Dopasuj do całości.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2009-02-22 13:11:03 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Jeszcze odnośnie stron trzecich, taki termin jest w użyciu, niekoniecznie odnośnie do "stron" związanych umową:

30 Wrz 2006 ... PR w ramach priorytetów Transport i NMP Dni otwarte w Brukseli WIADOMOŚCI Z REGIONÓW Udział Stron Trzecich w projektach 6. ...
www.grantyeuropejskie.pl/index.php?nr=63

Zasada dostępu stron trzecich do sieci elektroenergetycznej polega na umożliwieniu każdemu odbiorcy końcowemu na rynku energii swobodnego wyboru dostawcy ...
www.cire.pl/rynekenergii/pytania.php?pid=2

Spółki wykorzystują płatności w formie akcji na dwa sposoby: do nabycia towarów i usług od stron trzecich i wynagradzania pracowników. ...
www.e-rachunkowosc.pl/artykul.php?view=1470
Selected response from:

Piotr Bienkowski
Poland
Grading comment
Weilkie dzieki za obie odpowiedzi. Szkoda, ze mozna wybrac tylko jedna:-) pzdr.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3usługa firmy zewnętrznej
Remigiusz Drewniak KONTYNENT
4usługa strony trzeciej
Piotr Bienkowski
4świadczenie usług od strony trzeciejRoman Kozierkiewicz


Discussion entries: 3





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
świadczenie usług od strony trzeciej


Explanation:
Takie jest tłumaczenie w Rozporządzeniu Komisji (WE) Nr. 1262/2008; niemniej jest to odpowiedź bardzo zbliżona do propozycji Piotra.

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1048

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
usługa firmy zewnętrznej


Explanation:
ja bym dał tak - imho to najbardziej precyzyjnie odpowiada terminowi angielskiemu, szczególnie że zwykle występuje on w umowach o poufności itp. Chodzi więc o firmę zewnętrzną. Nie dawałbym strona trzecia bo nie bardzow iadomo co to, ani firma niezależna bo może być właśnie zależna. Ale firma zewnętrzna bo pracownicy nie są "z wewnątrz" świadczeniobiorcy.

Remigiusz Drewniak KONTYNENT
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  geopiet
2 hrs

agree  leff
12 hrs

agree  Polangmar
7 days

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
usługa strony trzeciej


Explanation:
to tak dosłownie, a może również być usługa firmy niezależnej, niezależnego wykonawcy itp. Dopasuj do całości.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2009-02-22 13:11:03 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Jeszcze odnośnie stron trzecich, taki termin jest w użyciu, niekoniecznie odnośnie do "stron" związanych umową:

30 Wrz 2006 ... PR w ramach priorytetów Transport i NMP Dni otwarte w Brukseli WIADOMOŚCI Z REGIONÓW Udział Stron Trzecich w projektach 6. ...
www.grantyeuropejskie.pl/index.php?nr=63

Zasada dostępu stron trzecich do sieci elektroenergetycznej polega na umożliwieniu każdemu odbiorcy końcowemu na rynku energii swobodnego wyboru dostawcy ...
www.cire.pl/rynekenergii/pytania.php?pid=2

Spółki wykorzystują płatności w formie akcji na dwa sposoby: do nabycia towarów i usług od stron trzecich i wynagradzania pracowników. ...
www.e-rachunkowosc.pl/artykul.php?view=1470

Piotr Bienkowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Weilkie dzieki za obie odpowiedzi. Szkoda, ze mozna wybrac tylko jedna:-) pzdr.