KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

Overspill operation

Polish translation: dział obsługi nadmiarowej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:overspill operation
Polish translation:dział obsługi nadmiarowej
Entered by: Polangmar

17:01 Dec 11, 2010
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Overspill operation
W zdaniu:
[nazwa firmy] solution was to:

• Consolidate all of the 4 English sites into one in Rugeley with a robust DR/Overspill operation in Bath.

Chodzi o zmiany organizacyjne związane z drukowaniem, obsługą dokumentów.

DR to Disaster Recovery.
asia20002
Poland
dział obsługi nadmiarowej
Explanation:
with a robust DR/Overspill operation in Bath - z utworzeniem w Bath potężnego (od)działu obsługi kryzysowej i nadmiarowej

Dałbym jakoś ogólnie, jeśli nie wiadomo, czego nadmiar obsługują - overspill/overflow to może być nagły wzrost zamówień, telefonów, operacji do wykonania itp.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3dział obsługi nadmiarowejPolangmar
3 -1usuwnie nadmiaru barwnikakatjj3


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
overspill operation
usuwnie nadmiaru barwnika


Explanation:
Overspill w tym przypadku oznacza nierówne barwienie lub smugi.

W branży drukarskiej zależności od typu papieru, obrazu, czy skali kolorystycznej drukowanie bez obramowania może obniżyć jakość wydruku przy krawędziach papieru lub spowodować, że w tych miejscach mogą pojawić się błędy, jak nierówne barwienie, smugi lub cienie.

katjj3
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: Nieprawdopodobne w świetle wystąpień terminów "disater recovery" i "overspill" (= overflow): http://tinyurl.com/29kgbe3 Tu chodzi ogólnie o obsługę "kryzysową" niespodziewanie dużej liczby dokumentów (drukowanie to tylko jedna z czynności).
29 mins
  -> żaden z tych linków nie odnosi się do branży drukarskiej, większość dotyczy IT. Z mojej wiedzy o drukowaniu wynika moje powyższe wyjaśnienie, ale może rzeczywiście tym przypadku chodzi o coś innego.

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
overspill operation
dział obsługi nadmiarowej


Explanation:
with a robust DR/Overspill operation in Bath - z utworzeniem w Bath potężnego (od)działu obsługi kryzysowej i nadmiarowej

Dałbym jakoś ogólnie, jeśli nie wiadomo, czego nadmiar obsługują - overspill/overflow to może być nagły wzrost zamówień, telefonów, operacji do wykonania itp.

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1805
Grading comment
Dziękuję.