KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

gifts and entertainment

Polish translation: podarunki/prezenty i rozrywki


07:05 Dec 15, 2010
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: gifts and entertainment
W Kodeksie postępowania firmy (Code of conduct).
W zdaniach:
We use good judgment when giving or accepting gifts or entertainment
In any event, use good judgment and if you choose to provide a modest meal, report it promptly afterward to Compliance, in accordance with our Gifts and Entertainment Policy.

Czy można to przetłumaczyć jako "prezenty i poczęstunki"?
asia20002
Poland
Polish translation:podarunki/prezenty i rozrywki
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Tomasz Fortuna
Poland
Grading comment
Zdecydowałam się na "prezenty i rozrywka/formy rozrywki".
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2podarunki/prezenty i rozrywki
Tomasz Fortuna
4 +1prezenty i oferty rozrywkiPolangmar
4wydatki reprezentacyjne
ARKADIUSZ KACZOROWSKI
Summary of reference entries provided
przyjmowanie / oferowanie (wręczanie) prezentów i rozrywek (imprez sponsorowanych)
geopiet

  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
podarunki/prezenty i rozrywki


Explanation:
propozycja

Tomasz Fortuna
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Zdecydowałam się na "prezenty i rozrywka/formy rozrywki".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  geopiet
3 hrs

agree  Andrzej Mierzejewski: prezenty i rozrywka
7 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wydatki reprezentacyjne


Explanation:
jw - chyba już było w kudoz

ARKADIUSZ KACZOROWSKI
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: dziękuję, w drugim zdaniu byłoby Zasady dt. wydatków reprezentacyjnych, a w pierwszym trudno dopasować. Ja robię tylko korektę, nie jestem pewna, czy nie zmieniać.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michal Glowacki: "when giving or accepting" - nie bardzo pasuje
2 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
prezenty i oferty rozrywki


Explanation:
when giving or accepting gifts or entertainment - przy oferowaniu lub akceptowaniu prezentów i ofert rozrywki

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2010-12-15 22:28:02 GMT)
--------------------------------------------------

Miało być: przy proponowaniu lub akceptowaniu prezentów i ofert rozrywki

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1805

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Mysiński
20 hrs
  -> Dziękuję.:)




Reference comments


3 hrs
Reference: przyjmowanie / oferowanie (wręczanie) prezentów i rozrywek (imprez sponsorowanych)

Reference information:
http://www.molex.com/Code_Of_Business_Conduct/Code_Of_Busine... - pages 9 - 10

http://www.bausch.com/en_US/downloads/corporate/ir/general/C... - pages 20 - 25

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 214