KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

fence-to-fence

Polish translation: na całym terenie firmy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fence-to-fence
Polish translation:na całym terenie firmy
Entered by: HSiemaszko

12:14 Sep 5, 2011
English to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: fence-to-fence
Ciężko było mi określić dziedzinę.

Materiały o zmianie zasad w firmie dotyczących palenia i używania tytoniu.

Kontekst:
The company is implementing a "fence-to-fence" tobacco-free policy.
How will the fence-to-fence, tobacco-free policy be enforced, especially with visitors?
Our fence-to-fence, tobacco-free policy supports the prevention of employee disease and the promotion of tobacco cessation.

Chodzi o to, że pracownicy firmy nie mogą używać tytoniu ani wyrobów tytoniowych na terenie należącym do firmy (zarówno wewnątrz budynków, jak i na zewnątrz), z parkingami włącznie, a miejsca specjalnie do tego celu wyznaczone zostaną zlikwidowane.
HSiemaszko
na całym terenie firmy
Explanation:
bezwzględny zakaz palenia na całym terenie firmy / terenie podlegajacym firmie, po prostu ;)



--------------------------------------------------
Note added at   57 min (2011-09-05 13:11:16 GMT)
--------------------------------------------------

teren firmy obejmuje wszystko co znajduje się "za płotem" firmy, łącznie z parkingami i zabudowaniami itp
Selected response from:

Edyta Grozowska
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4na całym terenie firmy
Edyta Grozowska
3zasada całkowitego zakazu paleniajarekab


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zasada całkowitego zakazu palenia


Explanation:
to samo na czeskim kudz


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/english_to_czech/medical%3A_health...
jarekab
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 59
Notes to answerer
Asker: tak, widziałam na czeskim :) Liczę na to, że polscy koledzy tłumacze zasugerują jakieś inne rozwiązanie, o którym Czesi nie pomyśleli


55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
na całym terenie firmy


Explanation:
bezwzględny zakaz palenia na całym terenie firmy / terenie podlegajacym firmie, po prostu ;)



--------------------------------------------------
Note added at   57 min (2011-09-05 13:11:16 GMT)
--------------------------------------------------

teren firmy obejmuje wszystko co znajduje się "za płotem" firmy, łącznie z parkingami i zabudowaniami itp

Edyta Grozowska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
7 mins
  -> dziękuje

agree  whole grain
26 mins
  -> dziękuje

agree  Elzbieta Petlicka
50 mins
  -> dziękuje

agree  MnMTranslations
10 hrs
  -> dziękuje