KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

associated discounts

Polish translation: wynikające (z niego) zniżki


22:57 Sep 11, 2011
English to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general) / sales & purchase conditio
English term or phrase: associated discounts
Zdanie:

Reseller acknowledges that by choosing to participate in this Program it will benefit from the advantages of being appointed to this Program, such as associated discounts and rebates and price protection.
JamJest
Polish translation:wynikające (z niego) zniżki
Explanation:
wynikające z programu, związane z programem
Selected response from:

Ewa Olszowa
Canada
Grading comment
Bardzo wszystkim dziękuję. Nie mogłam się zdecydować, chętnie podzieliłabym punkty. Wszystkie odpowiedzi są fajne. Chyba jednak do tego kontekstu Ewy propozycja najlepiej pasuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dodatkowe zniżki
Dawid W
4przysługująceAntonella Ewa
3wynikające (z niego) zniżki
Ewa Olszowa
Summary of reference entries provided
associated discountsAntonella Ewa

  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wynikające (z niego) zniżki


Explanation:
wynikające z programu, związane z programem

Ewa Olszowa
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bardzo wszystkim dziękuję. Nie mogłam się zdecydować, chętnie podzieliłabym punkty. Wszystkie odpowiedzi są fajne. Chyba jednak do tego kontekstu Ewy propozycja najlepiej pasuje

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przysługujące


Explanation:
propozycja zastępcza



Antonella Ewa
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dodatkowe zniżki


Explanation:
associated [benefits, expenses] - dodatkowy

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2011-09-12 12:52:49 GMT)
--------------------------------------------------

Uczestnikom programu przysługują dodatkowe zniżki.

Dawid W
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish




Reference comments


1 hr peer agreement (net): +1
Reference: associated discounts

Reference information:
Czy mogłoby być - przysługujące zniżki?- jako zaleta udziału w programie
opcja 2. ..zalety ...takie jak,związane z nim zniżki...

Wynikające z niego brzmi nienaturalnie.

Antonella Ewa
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  inagiel: Przyslugujace znizki jest prawidlowym okresleniem "associated discounts"
1 hr
neutral  MnMTranslations: związane z nim zniżki brzmi lepiej, w końcu ten zwrot dokładnie oddaje treść tekstu źródłowego
7 hrs