KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

reporting changes

Polish translation: zmiany w strukturze organizacyjnej


15:50 Feb 4, 2012
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: reporting changes
Kontekst:

In order to better align the organizational focus for our 2012 program the following reporting changes are announced:

Reporting to X:
John
Smith
Edgar
etc.

Chodzi o zmiany w tym, kto podlega komu w firmie. Czy ma ktoś pomysł, jakby to zgrabnie ująć?
Adam Mieczyński
Poland
Polish translation:zmiany w strukturze organizacyjnej
Explanation:
Jedna z potencjalnych opcji, na tyle szeroka, że obejmie też sytuacje gdy osoby zostały przeniesione pomiędzy działami
Selected response from:

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5zmiany zależności służbowychKatarzyna Landsberg-Polubok
4 +1zmiany w strukturze organizacyjnej
Stanislaw Czech, MCIL


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zmiany w strukturze organizacyjnej


Explanation:
Jedna z potencjalnych opcji, na tyle szeroka, że obejmie też sytuacje gdy osoby zostały przeniesione pomiędzy działami

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 299
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  t sawyer
7 mins
  -> Dziękuję :-)

neutral  Polangmar: Zbyt ogólne - "zmiany w strukturze zależności służbowych" mogłoby być.
5 hrs
  -> Dziękuję :-)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
zmiany zależności służbowych


Explanation:
Inna propozycja

Katarzyna Landsberg-Polubok
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
1 hr
  -> dziękuję

agree  Roman Kozierkiewicz
1 hr
  -> dziękuję

agree  Stanislaw Czech, MCIL: Ładnie
2 hrs
  -> dziękuję

agree  Karol Kawczyński
2 hrs
  -> dziękuję

agree  Jerzy Matwiejczuk
20 hrs
  -> dziękuję