KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

buy-in gains

Polish translation: zyski wynikające z zakupu udziałów przez kierownictwo spółki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:buy-in gains
Polish translation:zyski wynikające z zakupu udziałów przez kierownictwo spółki
Entered by: Bartosz Rogowski

08:23 Feb 19, 2012
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / wyniki spółki
English term or phrase: buy-in gains
Market share gains were down, but not the buy-in gains.
kgas
Poland
zyski wynikające zakupu udziałów przez kierownictwo spółki
Explanation:
Trochę długie, ale trudno.

--------------------------------------------------
Note added at 1 heure (2012-02-19 09:56:08 GMT)
--------------------------------------------------

Errata: zyski wynikające z zakupu udziałów przez kierownictwo spółki.
Selected response from:

Bartosz Rogowski
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1zyski wynikające zakupu udziałów przez kierownictwo spółki
Bartosz Rogowski
3zyski / korzyści z nabywania udziałówZofia Wislocka
3wzrosty w wyniku przejęć
rzima


Discussion entries: 1





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zyski wynikające zakupu udziałów przez kierownictwo spółki


Explanation:
Trochę długie, ale trudno.

--------------------------------------------------
Note added at 1 heure (2012-02-19 09:56:08 GMT)
--------------------------------------------------

Errata: zyski wynikające z zakupu udziałów przez kierownictwo spółki.

Bartosz Rogowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz: lub wykupu udziałów
39 mins
  -> Dzięki.

neutral  rzima: nie każdy "buy-in" to "management buy-in"
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wzrosty w wyniku przejęć


Explanation:
propozycja

być może "przejęcie" okaże się na tyle uniwersalne, że podpasuje do kontekstu

rzima
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 310

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zyski / korzyści z nabywania udziałów


Explanation:
http://clarkfieldcottonwooddental.com/Associate.html (1. paragraf); takze w przenosni: http://www.iied.org/blogs/earth-summit-2012-crucial-opportun... (ost. zdanie); http://en.wikipedia.org/wiki/Buying_in_(securities) (ogolnie - gieldowo); MBI - http://en.wikipedia.org/wiki/Management_buy-in (TYLKO jeden z przypadkow) :)

Zofia Wislocka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 32