Bribery limits

Polish translation: granice między formami wdzięczności a łapownictwem

English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Bribery limits
Mam takie zdanie:

Bribery limits can easily be exceeded and lead to cases of corruption.

Tłumaczyć tego jako "łatwo przekroczyć limit łapówkarstwa" raczej nie ma sensu. Więc nie bardzo wiem, jak ugryźć to zdanie.

W tekście mowa o tym, że podarunki, zaproszenia, bilety etc. są ok, ale czasami taka wdzięczność zamienia się w łapówkarstwo/przekupstwo, jeśli ktoś daje coś cennego.

Ktoś ma jakiś pomysł? Najlepiej by było jakoś to w miarę zwięźle ująć.
Paweł Zatryb
Poland
Polish translation:granice między formami wdzięczności a łapownictwem
Explanation:
z uznaniem udziału Maćka ....
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Thanks, both of you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4granice przekupstwa / łapownictwa / łapówkarstwa
Roman Kozierkiewicz
3granice między formami wdzięczności a łapownictwem
geopiet


Discussion entries: 6





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bribery limits
granice przekupstwa / łapownictwa / łapówkarstwa


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1079

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bribery limits
granice między formami wdzięczności a łapownictwem


Explanation:
z uznaniem udziału Maćka ....

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 226
Grading comment
Thanks, both of you.