QEHS

Polish translation: jakość, środowisko, bezpieczeństwo i higiena pracy

English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: QEHS
My function role is QEHS.
Z ankiety dla pracowników globalnej firmy.
Wojciech Szczerek
United Kingdom
Polish translation:jakość, środowisko, bezpieczeństwo i higiena pracy
Explanation:
[pracownik/ kierownik/ specjalista itp.] ds. jakości, środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy

Quality, Environment, Health & Safety (QEHS) Manager Diageo ...
https://www.nijobs.com/Quality-Environment-Health-Safety-QEH...
28 May 2017 - Apply for Quality, Environment, Health & Safety (QEHS) Manager jobs in Ulster at NIjobs.com.

polityka zintegrowanego systemu zarządzania ... - NORMA Group
https://www.normagroup.com/norma.nsf/res/Polityka.../Polityk...
Translate this page
Jakość, środowisko, bezpieczeństwo i higiena pracy są traktowane priorytetowo przez Zarząd oraz pracowników firmy uczestniczących bezpośrednio, czy też ...
Selected response from:

Maja Konkolewska MA DPSI MCIL
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1jakość, środowisko, bezpieczeństwo i higiena pracy
Maja Konkolewska MA DPSI MCIL
3 +2polityka jakości, zdrowia, bezpieczeństwa i ochrony środowiska
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
qehs
polityka jakości, zdrowia, bezpieczeństwa i ochrony środowiska


Explanation:
QEHS Quality, Environmental, Health, and Safety Policy

Polityka jakości, zdrowia, bezpieczeństwa i ochrony środowiska
http://www.panalpina.com/content/www/pol/en/home/downloads-a...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 732

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Foltyn
9 hrs
  -> Dziękuję Robercie. Serdecznie pozdrawiam.

agree  Roman Kozierkiewicz: polityka w zakresie lub dotycząca .......
12 hrs
  -> Dziękuję Romanie. Serdecznie pozdrawiam.

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
qehs
jakość, środowisko, bezpieczeństwo i higiena pracy


Explanation:
[pracownik/ kierownik/ specjalista itp.] ds. jakości, środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy

Quality, Environment, Health & Safety (QEHS) Manager Diageo ...
https://www.nijobs.com/Quality-Environment-Health-Safety-QEH...
28 May 2017 - Apply for Quality, Environment, Health & Safety (QEHS) Manager jobs in Ulster at NIjobs.com.

polityka zintegrowanego systemu zarządzania ... - NORMA Group
https://www.normagroup.com/norma.nsf/res/Polityka.../Polityk...
Translate this page
Jakość, środowisko, bezpieczeństwo i higiena pracy są traktowane priorytetowo przez Zarząd oraz pracowników firmy uczestniczących bezpośrednio, czy też ...

Maja Konkolewska MA DPSI MCIL
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Foltyn
9 hrs
  -> Dziękuję