KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

bill of delivery

Polish translation: dowód dostawy


16:13 Mar 31, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / purchase order
English term or phrase: bill of delivery
w wyliczance, przy dokumentach związanych z dostawami
bartek
Polish translation:dowód dostawy
Explanation:
a cóż by innego?

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-03-31 16:24:38 GMT)
--------------------------------------------------

Bill jest dokumentem ogolnym zbiorczym: nadawca, odbiorca, skąd/dokąd etc.
Delivery note zawiera wyliczankę składu dostawy do ostatniej szpilki.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3dowód dostawy
Andrzej Lejman
3 +1koszt dostawy???
Teresa Goscinska
3certyfikat dostawyJan S


Discussion entries: 4





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
dowód dostawy


Explanation:
a cóż by innego?

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-03-31 16:24:38 GMT)
--------------------------------------------------

Bill jest dokumentem ogolnym zbiorczym: nadawca, odbiorca, skąd/dokąd etc.
Delivery note zawiera wyliczankę składu dostawy do ostatniej szpilki.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 320
Grading comment
Dzięki :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mdarron
0 min

agree  Kasia Ziolek
2 hrs

agree  Andrzej Mierzejewski: delivery note = najpewniej "awizacja dostawy"
23 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
certyfikat dostawy


Explanation:
Certyfikat jako papier ktory jest potwierdzenie stanu faktycznego.

Jan S
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
koszt dostawy???


Explanation:
bill tj tez rachunek

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  big_fish: i imię męskie
2062 days
  -> dziekuje