KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

reasonably practicable

Polish translation: uzasadnione i wykonalne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reasonably practicable
Polish translation:uzasadnione i wykonalne
Entered by: hadraadae

23:34 Apr 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: reasonably practicable
WE are committed to ensure so far as is reasonably practicable the health, safety and welfare of all its employees when at work.
magdat
uzasadnione i wykonalne
Explanation:
tak dalece jak jest to uzasadnione i wykonalne

jeszcze jedna propozycja
Selected response from:

hadraadae
Grading comment
dziekuje za pomoc, pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4uzasadnione i wykonalnehadraadae
4racjonalnie (logicznie, konsekwentnie, dojrzale ,rozsadnie , dorzecznie , sensownie) praktyczny
Teresa Goscinska
3wykonalne w praktyceJan S


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wykonalne w praktyce


Explanation:
to jest chyba to znaczenie

Jan S
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
racjonalnie (logicznie, konsekwentnie, dojrzale ,rozsadnie , dorzecznie , sensownie) praktyczny


Explanation:
w zaleznosci od calego tlumaczonego dokumentu

--------------------------------------------------
Note added at 2004-04-04 05:48:19 (GMT)
--------------------------------------------------

albo

zapewnic tak dalece jak to jest mozliwe zdrowie, bezpieczenstwo....

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzasadnione i wykonalne


Explanation:
tak dalece jak jest to uzasadnione i wykonalne

jeszcze jedna propozycja

hadraadae
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje za pomoc, pozdrawiam