KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

digital competence

Polish translation: jakość przetwarzania cyfrowego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:digital competence
Polish translation:jakość przetwarzania cyfrowego
Entered by: xxxBogas

17:58 Nov 30, 2004
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general) / Photography
English term or phrase: digital competence
Maximised digital competence with inviting hardware and POS material. (cyfrowa obróbka fotografii; określenie reklamowe dla urządzenia pobierającego materiał cyfrowy połączonego z minilabem do wywoływania zdjęć.
xxxBogas
jakość przetwarzania cyfrowego
Explanation:
Doskonała/idealna jakość przetwarzania cyfrowego...

Taka luźna propozycja...
Selected response from:

Jabberwock
Poland
Grading comment
Przetłumaczyłem to zdanie, dzięki Twojej pomocy, tak: Maksymalna jakość przetwarzania obrazu cyfrowego w atrakcyjnej obudowie z miejscami na materiały reklamowe POS.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2możliwości cyfrowego przetwarzania (obrazu)Marek Daroszewski (MrMarDar)
2jakość przetwarzania cyfrowego
Jabberwock


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
jakość przetwarzania cyfrowego


Explanation:
Doskonała/idealna jakość przetwarzania cyfrowego...

Taka luźna propozycja...

Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 88
Grading comment
Przetłumaczyłem to zdanie, dzięki Twojej pomocy, tak: Maksymalna jakość przetwarzania obrazu cyfrowego w atrakcyjnej obudowie z miejscami na materiały reklamowe POS.

15 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
możliwości cyfrowego przetwarzania (obrazu)


Explanation:
druga luźna propozycja

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 404