KudoZ home » English to Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

person solemnising

Polish translation: osoba udzielająca ślubu


09:06 Aug 12, 2010
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: person solemnising
rubryka w wyciagu z wpisu do rejestru malzenstw - osoba x , stanowisko: zastepca kierownika USC, czyli osoba przed która nastapiło zawarcie związku malzenskiego? osoba odbierajaca przysiege malzenską?
tsering6
Poland
Polish translation:osoba udzielająca ślubu
Explanation:
http://www.google.pl/search?q="osoba udzielająca ślubu&ie=ut...
Selected response from:

makawa
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5celebrans zawarcia małżeństwa
groszek
4osoba udzielająca ślubumakawa


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
osoba udzielająca ślubu


Explanation:
http://www.google.pl/search?q="osoba udzielająca ślubu&ie=ut...

makawa
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bajbus
8 mins

disagree  groszek: To nupturienci (tj. mający zawrzeć związek) składają (udzielają) sobie nawzajem ślub czyli przysięgę; także sakrament. Inni są tylko świadkami. Urzędnik - jako reprezentant władzy cywilnej. Kapłan - jako świadek Kościoła, związek błogosławi.
2 days20 hrs

2 days20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
celebrans zawarcia małżeństwa


Explanation:
albo:
osoba celebrująca zawarcie małżeństwa

przykład: http://www.justitia.pl/article.php?sid=198

groszek
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28