KudoZ home » English to Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

Ensembles of traditional singing

Polish translation: zespoły śpiewu tradycyjnego

11:15 Oct 3, 2013
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / diploma
English term or phrase: Ensembles of traditional singing
Chodzi o ten festwal zespołów ludowych na Litwie. "The Diploma is given to Category IV Ensembles of traditional singing. Przetłumaczyłam ; Śpiew Tradycyjny, Zespoły.......................
mikolajkoz
Polish translation:zespoły śpiewu tradycyjnego
Explanation:
albo jak Twoje, mikolajukoz.
Niby subtelna różnica, a ważna - nie zespół tradycyjny, a śpiew, tak mi się wydaje, świeżo po udziale córy w kursie tradycyjnego śpiewu bułgarskiego
Selected response from:

Tomasz Poplawski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zespoły śpiewu tradycyjnego
Tomasz Poplawski
4tradycyjne zespoły wokalne
whole grain


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ensembles of traditional singing
tradycyjne zespoły wokalne


Explanation:
propozycja


    Reference: http://www.milicz.pl/kultura/aktualnosci/2860-festiwal-pod-d...
    Reference: http://croatia.hr/pl-PL/Rekreacja-i-atrakcje-/Wydarzenia/Wyd...
whole grain
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ensembles of traditional singing
zespoły śpiewu tradycyjnego


Explanation:
albo jak Twoje, mikolajukoz.
Niby subtelna różnica, a ważna - nie zespół tradycyjny, a śpiew, tak mi się wydaje, świeżo po udziale córy w kursie tradycyjnego śpiewu bułgarskiego

Tomasz Poplawski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 51

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dimitar Dimitrov: Chyba lepsze.
17 days