KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

composted green cuts

Polish translation: kompostowane odpady zielone


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:composted green cuts
Polish translation:kompostowane odpady zielone
Entered by: ponar

16:55 Dec 28, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / chemistry
English term or phrase: composted green cuts
isolated; text refers to waste processing
Sebastian Kumos
kompostowane odpady zielone
Explanation:
kompostowane odpady zielone

green cuts=odpady zielone

"...Kompost produkowany jest z odpadów zielonych. Można je podzielić na trzy grupy:
drewno,
trawa,
liście."
http://www.otzo.most.org.pl/publikacje/praktyki/warszawa.htm

"... ok. 70 kg/mieszk./rok. Odpady zielone mog? by? kompostowane wy??cznie w procesach tlenowych, ew. w fazie dojrzewania ostatecznego, stanowi?cego ... "
www.abrys.pl/pk/archiwum/10-00/pomysl.html
Selected response from:

ponar
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2kompostowane odpady zieloneponar
4kompostowane resztki roslinneMarta Goc


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kompostowane resztki roslinne


Explanation:
kompostowane odpady organiczne
albo
kompostowanie materialow organicznych
albo
kompostowane resztki roslinne

please see "Przesłanki technologiczne tworzenia kompostu"

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-28 18:58:33 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_26_07.asp


    Reference: http://www.odr.bielsko.pl/pswo3.html
Marta Goc
Native speaker of: Native in PolishPolish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
kompostowane odpady zielone


Explanation:
kompostowane odpady zielone

green cuts=odpady zielone

"...Kompost produkowany jest z odpadów zielonych. Można je podzielić na trzy grupy:
drewno,
trawa,
liście."
http://www.otzo.most.org.pl/publikacje/praktyki/warszawa.htm

"... ok. 70 kg/mieszk./rok. Odpady zielone mog? by? kompostowane wy??cznie w procesach tlenowych, ew. w fazie dojrzewania ostatecznego, stanowi?cego ... "
www.abrys.pl/pk/archiwum/10-00/pomysl.html


    Reference: http://www.otzo.most.org.pl/publikacje/praktyki/warszawa.htm
    Reference: http://www.abrys.pl/pk/archiwum/10-00/pomysl.html
ponar
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
1 hr

agree  Eva Hussain
3 days 14 hrs