KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

Produkt identity

Polish translation: tożsamość produktu


06:45 Oct 19, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: Produkt identity
Produkt identity:
[sekcja w instrukcji do odczynnika chemicznego, zawierająca jego nazwę i skład]
kgas
Poland
Polish translation:tożsamość produktu
Explanation:
hth
Selected response from:

Piotr Paryzek Ph.D.
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2tożsamość produktu
Piotr Paryzek Ph.D.
4 +1identyfikacja produktubabetka
3oznaczenie produktu
inmb


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
produkt identity
tożsamość produktu


Explanation:
hth

Piotr Paryzek Ph.D.
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1242
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Baka
3 mins
  -> dzięki

agree  skisteeps: Elegancko i po polsku!
1 day10 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
product identity
oznaczenie produktu


Explanation:
Propozycja. Wydaje mi się, że oznaczenie może oznaczać zarówno nazwę jak i skład.

inmb
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
produkt identity
identyfikacja produktu


Explanation:
identyfikacja produktu / substancji (jak w kartach charakterystyk)

tu przykład:
http://www.ichp.pl/pl/files/karta_charakterystki/Przyklad_ka...


    Reference: http://www.ichp.pl/pl/files/karta_charakterystki/Przyklad_ka...
babetka
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magbo: tak mam w karcie PL, którą tłumaczę na EN
1831 days
  -> Tak to się w polskich kartach chrakterystyk nazywa :)