KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

Hydrogen-refined

Polish translation: rafinowany wodorem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Hydrogen-refined
Polish translation:rafinowany wodorem
Entered by: Andrzej Mierzejewski

00:30 Apr 1, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / rafinacja
English term or phrase: Hydrogen-refined
składnik materiału smarnego CIMSTAR MB602-C:
Hydrogen-refined (max. 35%) paraffin mineral oil
Andrzej Mierzejewski
Poland
rafinowany wodorem
Explanation:
Frakcje oleju napędowego i olejów smarowych są rafinowane wodorem w instalacji hydrorafinacji.
http://tinyurl.com/28ursw

http://tinyurl.com/249lp2
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Użyłem tej odpowiedzi, lecz tylko 2 pkt, bo odpowiedź Mariana jest IMO równoważna. Dziękuję za pomoc.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1hydrorafinowany
Marian Krzymiński
4rafinowany wodoremPolangmar


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hydrogen-refined
rafinowany wodorem


Explanation:
Frakcje oleju napędowego i olejów smarowych są rafinowane wodorem w instalacji hydrorafinacji.
http://tinyurl.com/28ursw

http://tinyurl.com/249lp2

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1719
Grading comment
Użyłem tej odpowiedzi, lecz tylko 2 pkt, bo odpowiedź Mariana jest IMO równoważna. Dziękuję za pomoc.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
hydrogen-refined
hydrorafinowany


Explanation:
IMHO, z linku poniżej, np: hydrorafinowany olej napędowy (HON), jest to olej napędowy, który jest oczyszczany ze związków siarki, azotu, tlenu oraz węglowodorów nienasyconych, przy użyciu wodoru, przy obecności katalizatorów,



    Reference: http://www.vmc.org.pl/print.php?what=article&id=229
Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 164

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Synonim ze skutkiem ekstraordynaryjnym.;))
1 day11 hrs